דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אמת או שקר - מלחמה או שלום - דברי המשיח 

מאת    [ 25/02/2010 ]

מילים במאמר: 1301   [ נצפה 2665 פעמים ]

 

                 אמת או שקר – מלחמה או שלום – דברי המשיח

כדי ליצור שלום בעולם חייבים לספק את כל הרצונות בצורה שווה לכל הצדדים לשלום , למלחמה, לשקר ולאמת שעל זה נאמר...

"רבן שמעון בן גמליאל אומר (כל אדם יכול להיות במודעות הזו), על שלשה דברים העולם עומד, על הדין ועל האמת ועל השלום, שנאמר אמת ומשפט שלום שפטו בשעריכם".

השתלשלות העולמות.

מודעות א' - מציאות  שכל אדם רואה שקוראים לזה "עולם הזה".

מודעות ב'  - יוצר מציאות שכל אדם רואה את זה שקוראים לזה "האדם".

מודעות ג'  - השאלה: מדוע האדם יצר מציאות שכל אדם רואה את זה שקוראים לזה "אתת מודע".

כל אדם מבין ויודע שישנה מציאות שמורכבת מארבעה כתות והם נוצרים, יהודים, אסלאם ומדע – וכל אדם יודע ומבין שארבע הכתות האלה הם נוצרו ולא נבראו – וכל אדם לא רוצה להפנים בדעת שסופה של כל יצירה כליון שנאמר: "סופו של כל בלון להתפוצץ"!

העולם הזה הורס את עצמו בעצמו כדי שיוכל להתגלות עולם יותר טוב מהרע שהוא נמצא בו שנאמר: אנחנו חיים במציאות: "שהרע בה רע יחסית לטוב – והטוב בה הוא רע יחסית ליותר טוב".

זאת מודעות מצב א' שהיא: "מציאות שכל אדם רואה שקוראים לזה עולם הזה"...וכל אחד ואחד לא יודע מה הוא רואה, דהיינו, לא יודעים מה זה נמצא וכולם רוצים להימצא שנאמר: "בעל המאה הוא בעל הדעה".

לפני הרבה מאוד שנים המציאות שאנחנו רואים היום לא הייתה קיימת...ישנם אנשים שמעריכים את זה בתקופה של 6000 שנה...ישנם אנשים שמעריכים את זה במיליארדי שנה...ישנם אנשים שלא מעניין אותם השנה והם רוצים את עכשיו והרגע...וישנו איש אחד שיודע בדעת שהעולם הזה היה לפני שהוא נולד והוא נולד כדי לתקן את העולם הזה אחרת תשאל השאלה – מדוע הוא נולד?!

באחד ממיליארדי הספרים שנמצאים בעולם הזה מתואר מצב שהיה שרוי העולם הזה, דהיינו, המציאות. "וכל שיח השדה טרם יהיה בארץ וכל-עשב השדה טרם יצמח, כי לא המטיר יהוה אלהים על הארץ, ואדם אין לעבוד את האדמה"...דהיינו, מודעות א' הייתה קיימת ומודעות ג' הייתה קיימת ומודעות ב' לא הייתה קיימת ...במצב הקיים הזה המציאות דאגה לעצמה לא להיכחד ולא פנתה בתפילות ובתחנונים לזה שעשה אותה שנאמר: "ביום עשות יהוה אלהים ארץ ושמים"...והוא לא רוצה להמטיר על הארץ...שנאמר: "ואד יעלה מן-הארץ והשקה את-כל-פני האדמה"...כאשר ראה יהוה אלהים שהארץ מסתדרת בלעדיו והיא לא צריכה אותו יצר דבר שהארץ תאמין בו אבל בעצם מטרת הדבר היא להרוס את הארץ שנאמר: "בזה שאתה מאמין בו הוא אשר יהרוג אותך"...שנאמר: "וייצר יהוה אלהים את-האדם עפר מן-האדמה ויפח באפיו נשמת חיים , ויהי האדם לנפש חיה"...

כיצד ייצר יהוה אלהים את האדם?...יהוה אלהים ידע שהארץ לא תאמין באף אחד שלא יוצא ממנה ולא תתמוך באף אחד שלא עוזר לה עכשיו והרגע לטובתה האישית...על כן לקח את זה שעזר לה לבטל תלות "ואד"...לקח את האות ו' שהיא נמצאת בתוך שמו ופיצץ אותה לגורמים ולכל החלקים קרא להם "הם"...לקח את "הם" ועטף את "אד" שנאמר: "וייצר יהוה אלהים את-האדם...לקח את האדם והתחיל לפנק אותו ועשה הכל בשבילו שנאמר: "ויטע יהוה אלהים גן-בעדן מקדם וישם שם את-האדם אשר יצר"...על האדם הזה נאמר: "נולד עם כפית זהב בפה"...המשיך יהוה אלהים לעבוד את האדם שהוא יצר ויצר לו גן עדן עלי אדמות שנאמר: "ויקח יהוה אלהים את-האדם וינחו בגן- עדן לעבדה ולשמרה"...שנאמר: "ההשגה קלה האחזקה קשה"...ואז האדם מעד בטוב שהוא נמצא בו ויצא מגן עדן שהכל נמצא בו אל הארץ שנאמר: "וכל שיח השדה טרם יהיה בארץ וכל-עשב השדה טרם יצמח"...וכאשר האדם ראה את מה שראה שקורא בארץ וראה את מה שראה בגן עדן שנמצא בארץ... כל כוחו וכל מאודו של האדם לעשות שוויון צורה בן הגן עדן שהיה שנקרא דמיון לבן המציאות שהוא חי בה...וכך התחיל האדם לעבוד כאשר הרצוי מאחוריו והמצוי לפניו ומה שלבסוף ראה שהוא לא יצר את הגן עדן אלא יצר את הגיהינום...שהגדרת הגיהינום היא: "לעשות דבר שלא יודעים בשביל מה עושים אותו".

היום הזה מודעות 2010 בני אנוש מתרבים לפי א, ב, ג...שלפי צופן א"ת ב"ש הם עומדים מול אותיות ת, ש, ר...שעל כן הם טווים לעצמם "רשת" ונאחזים ברשת שהם טוו לעצמם וזה הוא "עכביש" שבונה לו כביש לפי ע' שנאמר: "70 פנים לתורה"...וכך הפכו את התורה לזיקית, דהיינו, החלפת צבעים...והם שואלים: "האם הכושי יכול להחליף את עורו". שנאמר: "תאמר לי מי החברים שלך – אומר לך מי אתה"...והם טוענים שעבריין לא יכול לתקן את עצמו וכל הזמן יישאר עבריין כאשר הם יודעים שנפל החברה היא החברה...ולהגנתם עברו צעד אחד קדימה ונגעו באות ד' ועזבו את מודעות א' בכך שהתחילו לזלזל בבני אנוש שקיימים על פני כדור הארץ וקיבלו את מודעות "בגד"...ומצד שני עזבו את ת' ועברו לאות ק' וקיבלו את מודעות "שקר"...שעל כן העולם הזה במודעות של 2010 כולם - שקרנים ובוגדים...הם יודעים שאפשר להרוס את רשת העכביש כלאחר יד שנאמר: "היזהרו מתלמידי חכמים שבהבל פיהם יחריבו עולם"...ומה הם עושים? משמידים תלמידי חכמים כשם שהם לא יודעים מה לעשות עם הילדים המחוננים...ואם נסתכל בהיסטוריה נצפה בישו שצלבו אותו שלאחר מכן לומדים את תורתו ומתעשרים ממנה – זאת היא הנצרות. אחריו הגיע רבי שמעון גזר דין מוות גזרו עליו שלאחר מכן מוכרים את ספריו ומסלפים את תורתו ומתעשרים ממנו – זאת היא היהדות. שלאחר מכן קם מוחמד שרדפו אותו עד שהשמידו אותו ומסלפים את תורתו ומתעשרים ממנו – זאת היא  האסלאם . שלאחר מכן קמו המלומדים איינשטיין, אייזאק ניוטון, קופרניקוס, זיגמן פרויד...שכולם מוכרזים כמשוגעים ומלמדים את תורתם ומתעשרים ממנה – זאת היא המדע.

תפתחו את ספר הקוראן בסורה 36 ותשמעו מה אומר מוחמד שנאמר: "אז בא אדם מקצה העיר בריצה ואמר, בני עמי, לכו בעקבות השליחים! לכו בעקבות אלה אשר לא יבקשו שכר ואשר ישירו לכת"...

תפתחו את ספר הזוהר בפרשת וירא פסוק קלז...ויאמר הקב"ה לאברהם, היפלא מה דבר למועד הידוע אצלי, להחיות את המתים...

 תשמעו מה אמר ישו שנאמר: "לא באתי לבטל את התורה כי אם לקיים את התורה"...

תשמעו מה אמר איינשטיין שנאמר: "בדרך שאתם הולכים לא תגיעו למטרה"...

כולם יושבים ודנים על האמרות האלה ומרוב שדנים שכחו את האומרים את האמרות והתחילו לכפור באומרים...היום הזה במודעות 2010 כאשר המדע עוד מעט מסיים את חקר החלל כאשר הוא סיים את חקר הארץ...וכאשר חכמי שלושת הדתות יודעים לפרש על בוריה את תורתם שעל כן הם גובים דם מהפרושים שלהם...על כן קמה שאלת השאלות...האם כל החכמים האלה לא יכולים לעמוד מול ספר אחד "מלחמת הרוח בחומר" ולפסול אותו או לחילופין לקבל אותו שלא על מנת שהמחבר יקבל פרס אלה על מנת לקיים את מה שהם אומרים שכל הזמן הם מקיימים "זכויות האדם באשר הוא אדם ללא הבדל דת, גזע ולאום". ולהגיע למילה אחת שכולם רוצים אותה ומשקיעים עליה מיליארדי כספים והיא – שלום.

"מה רב טובך אשר צפנת ליראיך"

"מה טובו אוהליך יעקב משכונותיך ישראל"

"מה אפשר לבקש יותר כאשר יש את מה"

"שמע ישראל יהוה (מה) אלהינו יהוה (מה) אחד"                           

 

 

 

 

"הפצת האור - הדרך לאמת"


WWW.HAIMSHLOMO.CO.IL 


"כאשר דבר דואר מגיע ולא מעיינים בו זה לא אומר שלא יתגשם דבר הדואר" - המשיח. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב